"I wanna rock you, baby..."

sassya- - Sekizui (脊髄 )

2019. március 06. 18:48 - jószívvel.

71fxcop3v_l_sl1417.jpg

Sok, sőt, kurva sok a jobbnál jobb noise-rock zenekar ezen a bolygón. Mindnél jobb a japán sassya-. Alapvetően mindenki bekaphatja, aki ezzel az amúgy vitathatatlan, tudományos eszközökkel abszolút cáfolhatatlan ténnyel nem ért egyet. Ez az érvem a sassya- mellett, ennél jobbat nem tudok. Idei lemezüket - melynek címe magyarra fordítva Gerincvelő - a megjelenése napján nem találtam meg a neten, ezért végigbőgtem az éjszakát és megvertem egy csövest. Aztán meglett, meghallgattam a faszom se tudja hányszor, azóta meg azért bőgök, mert ennél mostanság nem fogok jobb dolgot hallani. Nem sok értelme van így semminek már. Zseniális.  

Akinek kellenek támpontok, az olvassa el itt az első lemezükről hasonló szellemben írt ajánlót (a non communication linkjét frissítettem).  

Ez mi a halál már:

Meg ez is:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr2914673713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BenyoBoy 2019.11.20. 23:37:11

Tiszteletem Urak, ehhez egy új linket kérhetnék nagyon szépen! Megpróbáltam lekékmadarazni is, de nincs találtat. Örök hálám előre is!
süti beállítások módosítása