"I wanna rock you, baby..."

Fat Earthers - Fat Earthers EP

2018. augusztus 16. 22:41 - jószívvel.

a3301381091_10.jpg

Ennek a brit bandának a kislemezét először jól meghallgattam, közben tátottam a számat, kicsit szétbasztam a lakást, szétcsaptam a fejem, majd miután negyed óra múlva vége lett, megvettem, mert olyan. Pirító, rohadék, zakatoló, hipnotikusan lüktető szemét pszichedelikus transzpunk, amitől dervistáncot lejtesz rút elmeállapotban. Óriási monotónia, óriási kifakadások, dekadens és cinikus és szatirikus sodró, dögös, laza pöcsség, amitől garantáltan minden műértő elereszti az agyát és körbehugyozza a saját tyúkszaros kis egzisztenciáját. Az év egyik legfaszább 15 perce, kibaszottul töltsétek le. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr8114185755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása