"I wanna rock you, baby..."

Grave Pleasures - Motherblood - 2017

2017. szeptember 10. 21:53 - norberthellacopter

grave_pleasures_2017_motherblood_cover.jpg

Mivel tegnapelőtt egyik kedvenc emberemtől megkaptam a lebaszást hogy már hivatalos kritikát is olvasott én meg még nem raktam ki hogy lelophassa, kénytelen voltam utánajárni a dolognak - szerencsére sikerült is összevadászni. A Beastmilk lemezét imádtam, annak óriási dalai után az első Grave Pleasures nekem vaskos csalódás volt, ebben viszont most az előzetesen kitolt két dal miatt nagyon bízok, remélem kitart a kraft az egész lemezen.

*szerk.: Egy végighallgatás után már jobb, mint az előző.

facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr4612820312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása