"I wanna rock you, baby..."

Húszévesek, második rész

2013. július 22. 14:27 - wovbagger

Tegnap eszembe jutott a múlt heti Húszévesek poszt, aztán pedig azon törpöltem, hogy '93-ban a Carcasson/Entombeden kívül melyik lemezeket hallgattam rongyosra? Következzen tehát 12 olyan album, amik akkor is ütősek voltak, most is azok, esetleg a közben eltelt idő alatt klasszikussá értek. Másnak persze másik egytucat korong ugrik be, de ilyen ez a szelavi.

a-sown.png

Anthrax - Sound of White Noise

A Persistencet követő három évi várakozás után az Anthrax a korábbi Armored Saint énekessel, John Bushsal megerősödve nálam robbant(ott). Szerintem az album több száma is (Potter's Field, Only, Hy Pro Glo, Black Lodge) bekerült a banda legjobb szerzeményei közé.

a-e.jpg

Atheist - Elements

A floridai banda harmadik, és a jazz-death metal egyik csúcslemeze.

c-tem.jpg

Cathedral - The Ethereal Mirror

Lee Dorian és csapata nem hibázott: az Ethereal Mirroron minden dúmszter és sztóner megtalálja a fülének való nótát.

c-g.jpg

Coroner - Grin

A svájci Coroner korábbi lemezeihez hasonlóan a Grinnel is megelőzte saját korát: hallgassátok meg először ezt az albumot, majd utána a '94-es Cleansinget a Prongtól. Ugye, hogy van áthallás?

c-f-front.jpg

Cynic - Focus (Expanded Edition)

Az Elements mellett a másik '93-as prog-tech-jazz-death klassziker.

d-itp.jpg

Death - Individual Thought Patterns

Death metal a (szinte) meghaladhatatlan színvonalon. No further comments.

loa-rrr.jpg

Life of Agony - River Runs Red (1994, Bonus Tracks)

A három R-es, azóta sem überelt bemutatkozó nagylemez - avagy "NYHC, így jáccátok ti".

ma-c.jpg

Morbid Angel - Covenant

Ma már azt gondolom, hogy a Covenant kicsit visszattérés/fordulás a Blessed are the Sickhez. Bár az Individual mögött szerintem "csak" a második legjobb death lemez, Pete Sandoval félistenként dobolja végig.

pl-i.jpg

Paradise Lost - Icon

Annyira sokat hallgattam annak idején, hogy két évvel később egy ideig nem tűnt fel, hogy a Draconian Times jobb nála. A lemezkezdő hangokba viszont a mai napig beleborzongok.

t-u.jpg

Tool - Undertow

Késő este (gondolom, az akkori MTV-n) láttam először a Prison Sex, majd később a Sober klipjét. Azonnal rajongó lettem, és azóta is az vagyok.

ton-bk.jpg

Type O'Negative - Bloody Kisses

MTV, Headbangers Ball, csak először Black No.1, utána pedig Christian Woman. Szintén azonnali beleszeretés, bár a későbbi lemezeiket nehezebben emésztettem meg a Kissesnél.

v-tol.jpg

Voivod - The Outer Limits (2008 Remastered)

Őket a Killing Technology óta ismerem, és egy percig sem hittem, hogy a Nothingface és az Angel Rat lemezek után is rá tudnak tenni még egy lapáttal. Szerencsére pedig de.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr715418559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása