"I wanna rock you, baby..."

White Lung - Premonition

2022. december 04. 20:52 - amuzsikokhangjai

whitelung.jpg

Szerintem az elmúlt években nem született jobb lemez a White Lung Paradise-ánál (erről a blogról ismertem meg), és erről nem vagyok hajlandó vitát nyitni. Az a kraft, azok a gitárhangzások, az a magától értetődő popérzékenység az egyik kedvenc lemezemmé teszi, amit valaha hallottam. Minden évben figyeltem, mi fogja beelőzni, de 2016 óta nem tudtam jobbat mondani. És időről időre néztem, mikor jönnek már ki új lemezzel.

Erre itt van most a Premonition. Első belefülelésre a hat évvel ezelőtti hangzást őrizték meg. Üröm az örömben, hogy ez az utolsó lemezük, azt mondják.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr5817994768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása