"I wanna rock you, baby..."

Night Demon - Curse of the Damned - 2015

2015. január 16. 13:10 - norberthellacopter

cover_55.jpg

A kaliforniai éjdémon a 2012-es négyszámos kislemezén (odacsomagoltam azt is a linkbe) olyan hibátlanul idézte meg a nyolcvanas évek elejének metálszellemét, hogy arra minden ős-NWOBHM rajongó elégedetten csettintett, én például retekmód vártam a teljes nagylemezt. Be is kezdenek úgy a nyitó Screams in the Nighttal (micsoda számcím, mi? Vannak még olyan magasröptűek hogy: Satan, Heavy Metal Heat, Run for Your Life, de ezzel az égvilágon semmi baj nincs) hogy azonnal tudtam ez az én zeném lesz, bár az igazat megvallva a kislemez valamivel jobban szólt. Korai Maiden, Angel Witch, Tank, Diamond Head, Jaguar, Raven, old school metálfejek nem nagyon lőhetnek mellé vele.

facebook

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr317079461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása