"I wanna rock you, baby..."

Orbital – Optical Delusion

2023. február 19. 12:51 - amuzsikokhangjai

r-25525939-1671619001-5683.jpg

A Sleaford Mods-szal közös dal már kijött korábban egy zseniális klipben is, meg a középkori járványhimnuszt feldolgozó Ringa Ringa című új dal is, ami a bónusz cd-n található, de most itt a teljes album is végre, ami az Orbital fénykorát idézi az előző két - szerintem gyengébb - albumuk után.

 

Erős kezdés, az Dirty Rat instrumentális változata semmivel nem rosszabb, mint amikor Jason Williamson kántálja a magáét benne, a kollabokkal teli lemez második felén pedig a 90-es évek Orbital-hangzását fedezheti fel a hallgató. Jár a piros pont a Hartnoll-tesóknak.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr9918053158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zenevadasz · zenevadaszat.blog.hu 2023.02.28. 21:40:56

Most kezdtem el hallgatni, minden új Orbital lemez öröm nem 1 évtizede - eddig igazán a "The new abnormal"-ra kaptam fel a fejem. Azért az előző lemezt gyengébbnek nevezni szerintem merészség :-) Elképesztő fantázia lakik benne, az egyik csúcspontjuk szerintem, a változatossága se gyenge.
süti beállítások módosítása