"I wanna rock you, baby..."

The System

2017. május 26. 17:28 - jószívvel.

Hajlamosak a népek alul értékelni a brit The System anarcho-punkját, pedig aztán a Crisis és a Zounds fogós énekdallamaiból, a Flux of Pink Indians és a Crass nyers, de mégis művi gitárnyüstöléséből, és akkordos, elragadó, hipnotikus melódiáiból van bőven itt, mondjuk nem is nagyon titkolták, hogy a fenti bandák lábnyomát csókolgatják. Nekem ez a zene a szívem csöcse, az ilyen egyszerű, drámaian előadott, végzetes punk békehajhászás nagyon meg tud hatni. A '83-ban feloszlott (majd összeállt) banda többet érdemelne. 

Thought Control
2011-08-20_the-system-thought-control.jpg
Ezen a '97-es lemezen a két első '80-as évek elején született nagyszerű kislemez vagy single, vagy faszom dalai állnak, és nagyjából ugyanúgy is szólnak, de hiszek annak, aki szerint azok külön-külön jobbak. Én mindenesetre ezt szoktam hallgatni. Kibaszott nagy anyag, anarcho-punk egyszeregy lehetne. 

...is Still Murder
r-2799707-1343524457-7869.jpeg
Ez is válogatás, az első két cuccuk, a Wargasm-szereplésük, és sok-sok demo, kiadatlan számok, és csinosított hangzás. 

Slave to the Machine
a2907592618_10.jpg
Tavalyi lemez, már csak System néven. Én érzek rajta egy jó adag Cross Stitched Eyes és Rudimentary Peni hatást is a crust apróságok mellett. Eltelt pár év '83 óta, szóval kicsit más már a leányzó fekvése, tömörebb és gyorsabb és keményebb és hangosabb, de kurva jó. Maga alá teperő zakatolás, felemelően visszafogott dallamok, és harapó vokál, forradalmi hupák. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr812542831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása