"I wanna rock you, baby..."

Sumerlands - Sumerlands - 2016

2016. szeptember 15. 21:36 - norberthellacopter

a3138946671_10.jpg

Gyűröm pár hete ezt a lemezt - a 128-as kint van egy ideje, de mondom annyira nem lesz sürgős rajtam kívül senkinek, hogy a kiposztolásával ne várjam meg a 320-at - amit azóta vártam, hogy meghallottam a Guardian című előzetesen kiadott dalt, mert azt a fajta doom hatásoktól sem mentes klasszik heavy metalt tolják, ami visszarepít a nyolcvanas évek első felébe, és amiből soha nem elég. A zenekarban az undergroundból két jól ismert arc, Justin DeTore (The Rival Mob, Magic Circle, Battle Ruins, stb-stb-stb) és Phil Swanson  - egyszer már tényleg megcsinálom a nagyposztot a zenekaraiból, és akit én a Hour of 13 első lemeze óta felettébb kedvelek - is ott van, na kettejüknek szerintem összvissz volt már vagy negyven zenekara...

facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr4611711131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása