"I wanna rock you, baby..."

Horrendous - Anareta - 2015

2015. szeptember 03. 15:26 - norberthellacopter

cover_105.jpg

Egyértelműen a tavalyi év egyik csúcslemeze volt death metalban a Horrendous Ecdysis című lemeze, csúnyán körbedicsértem én is, aki nem hallotta, sürgősen pótolja. Most itt is az új LP, amin kicsit meglepődtem, mert durván kiszaladt valaki kezéből, ugyanis csaknem két teljes hónap van még a hivatalos megjelenéséig... A zenei részről: Az ismerkedős stádiumban vagyok egyelőre, eddig kétszer toltam le, az előzőt felülmúlni valószínűleg nem fogja, de azért erre is érdemes odafigyelni.

facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr517758250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása