"I wanna rock you, baby..."

Iiro Rantala New Trio - Elmo

2014. augusztus 31. 14:47 - wovbagger

irnt-e.jpg

Volt egyszer egy nagylemez, amit kb. öt éve posztoltam a freeblogon, és akkoriban sokszor forgott a lejátszómban. Aztán bő egy éve megint meg akartam hallgatni, de totál elfelejtettem az előadó nevét. Így megkérdeztem pár régi olvasónkat, hátha nekik beugrik, de mindenki csak annyira emlékezett, hogy "tényleg, volt egy ilyen, és tetszett is", de ezen kívül semmi másra nem. Kicsit bosszankodtam, aztán úgy voltam vele, hogy majd csak beugrik. De nem. Úgyhogy kénytelen voltam feltúrni az adatbázis-katalógusomat, és végre megtaláltam.

Iiro Rantala finn zongorista, aki triojával rendhagyó módon játssza a jazzt: Marzi Nyman gitáros mellett a harmadik tag Felix Zenger, aki beatboxol. A New Trio két hangszerese nem egy helyen rockosan jazzel, Felix pedig pörgeti, ahogy csak tudja. Valahogy így:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr266652515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wovbagger 2020.06.17. 09:38:26

Új link a kép mögött.
süti beállítások módosítása