"I wanna rock you, baby..."

Fucked Up - Year of the Dragon EP

2014. április 02. 21:13 - minden hiába

fucked40.jpg

Színpompás sárkány az ágyam felett
Őrzi az álmom s ha felébredek
Nem félek
Merészen szólok a sárkányhoz

Álmodtam egy szépet
Higgyél nekem
Mától kezdve én is bölcsebb leszek
Új élet kéne
Ez a sárkány éve
Kell a játék
Kell a béke
Ez a sárkány éve
Sárkány éve
Felragyognak még a sárkány szemek
Mától kezdve én is bölcsebb leszek
Új élet kéne
Ez a sárkány éve
Kell a játék
Kell a béke
Ez a sárkány éve
Sárkány éve

Szöulban kaptam egy pompás dzsekit
Hátán a sárkány
Ha kérem segít
Nem félek
Egészen megváltoztatott

Álmodtam egy szépet
Higgyél nekem
Mától kezdve én is bölcsebb leszek
Új élet kéne
Ez a sárkány éve
Kell a játék
Kell a béke
Ez a sárkány éve
Sárkány éve
Felragyognak még a sárkány szemek
Mától kezdve én is bölcsebb leszek
Új élet kéne
Ez a sárkány éve
Kell a játék
Kell a béke
Ez a sárkány éve
Sárkány éve (2x)

Gondoltam egy szépet
Játszál velem
Mától kezdve bátor ember leszek
Jó világ kell végre
Ez a sárkány éve
Kell a játék
Kell a béke
Ez a sárkány éve...

/Csepregi Éva: A sárkány éve, 1988/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr375891199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása