"I wanna rock you, baby..."

Ghost - Infestissumam - 2013

2013. április 07. 14:30 - norberthellacopter

1365335565_ghost-infestissumam.jpgAkkor itt az év egyik nagy dobásának igérkező, felhypeolt lemeze. Csak nehogy pofára esés legyen belőle...

3 komment
Címkék: rock hype ghost satan

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr505205589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koroljov 2013.04.07. 15:28:27

Én sosem értettem, ezt a hájpot! Mikor nekem mutatták az elsőt, akkor kapásból elröhögtem magam. Utána megdöbbentem, h mennyien szeretik.
Világos:
Nem értek a zenéhez!
Azért meghallgatom ezt is.

settlehead 2013.04.07. 17:58:59

ugyanígy vagyok, már az első se jött be különösebben

norberthellacopter 2013.04.07. 18:31:30

Mondjuk az első szerintem hibátlan volt, azt előre lehetett tudni hogy nem fogják tudni megütni. De nem lett akkora pofára esés belőle mint vártam, pár töltelékperctől eltekintve jó lemez lett ez.
süti beállítások módosítása