"I wanna rock you, baby..."

Maga - Demo

2013. március 23. 14:01 - wovbagger

maga.jpg

A Maga egyszemélyes projekt Nyíregyházáról, akit civilben Nagy Tamásként anyakönyveztek. Lassan két hete, hogy kaptam tőle egy levelet, melyben megkért, hogy hallgassam meg öt számból álló demoját, illetve ha gondolom, nyugodtan posztoljam. Így is lett: meghallgattam, és kifejezetten tetszenek a dalok. Az én fülem szerint pszichedelikus/hard rockként tudom körülírni a stílusukat - persze nem ilyen egyszerű a képlet, mert nem mindegyik az elszállásra fut ki. Van ahol inkább merengő/gondolkodó hangulattal találkozunk, és nekem a többszöri fülelés során párhuzamként a Wovenhand és a korai Pink Floyd is beugrott a zenéről; az énekhangról pedig néha Robert Plant. Egyszóval: koncertszervezők hajrá! Én biztos, hogy meghívnám egy (vagy több) fellépésre, ha lenne rá lehetőségem. Akinek nem akarózik a kép mögül lekapni a hanganyagot, az a SoundCloudon is belefülelhet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr625164054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása