"I wanna rock you, baby..."

Black Rebel Motorcycle Club - Specter at the Feast

2013. február 26. 14:58 - wovbagger

brmc-satf.jpg

Idén korán lesz Húsvét, és erre a BRMC is ráérzett.

Régebben / Hivatalos / Fész / Szpész

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr525106576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

victim_of_fools 2013.02.27. 18:25:07

Elsőre nem bírtam végighallgatni. :( 320-ban vajon jobb lesz?

nymeth 2013.02.27. 19:22:22

Hááát... szerintem pedig jó lett ez a lemez. A B.R.M.C. és a Take them on után a Howl szerintem teljes leülés volt, a Devil's Tattoo eleje szerintem zsír, a végére uncsi lesz, de ennél nem érzem, hogy elunnám a végét

666E 2013.02.27. 19:52:50

vártam ezt, de elsőre nem jött be. kicsit visszavettek.
nekem az a poros, szeles, rozsdás westernes hangzás tetszett mint ami mondjuk a Suddenlyn is érezhető. És ezt én valahogy csak tőlük kaptam meg, ezért is tetszenek annyira.
Sok korábbi számuknak olyan jó volt a refrénje, hogy pl csak egy olyan számnak a refrénjét tudtam volna hallgatni egy órán át folyamatosan.
De ez a mostani nem olyan. Innen talán csk a Funny Games az egyetlen olyan szám ami úgyahogy megállja a helyét a korábbiak mellett.

wovbagger 2013.02.27. 21:04:31

én a Howl-ból kihallok egy kis dylanes/neil youngos hangulatot, úgyhogy szeretem. viszont az effects of 333-at nem. ezt meg simán lepörgettem tegnap többször is.

victim_of_fools 2013.02.28. 00:57:26

nekem a Take Them On volt kissé lapos a debut után, a Howl simán király kikacsintós album, a Devil's Tattoo tényleg tele van slágerekkel, de nagyon fasza, ahogy sztem a Baby 81 is. Az effects sztem csak egy rossz vicc, ez viszont már túl pop, én is hiányoltam a dögöt belőle.

666E 2013.02.28. 17:41:38

Szerintem az effects-ről a With This Comes egész jó. A többi sajnos nem ,de az ilyen másnaposan a sivatag közepén ébredős.

Ezt meg csak így itt hagyom...
www.facebook.com/events/507184372654063/
süti beállítások módosítása