"I wanna rock you, baby..."

Combichrist - No Redemption (Devil May Cry Soundtrack)

2013. január 25. 19:55 - jószívvel.

1355607613_combichrist_-_no_redemption_1_1.jpg

Az új Devil May Cry játék csapkodósabb részeihez a Combichrist csinált zenét.

Mivel ez 13 dalt jelent, ezért a No Redemption egy új Combichrist lemezként is működik.

Megint kitettek magukért, és értem én, hogy ehhez a játékhoz metálban gondolkodtak, de engem kicsit zavar, hogy van gitár.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr825043920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

terheslo 2013.01.26. 12:36:33

engem nem kicsit zavar. bar szeretem az industrial-metal-t is de a combit nem ezert kedveltem meg... nagy csalódás.

jószívvel. · http://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/ 2013.01.26. 15:13:12

tény, hogy nem ér fel a többivel, én - mivel azért ez mégis csak egy soundtrack - nem is veszem soralbumnak...sokat nem fogom hallgatni, max játék közben.
süti beállítások módosítása