"I wanna rock you, baby..."

Whipper - Shit Love 7"

2018. június 12. 22:27 - jószívvel.

a1787121492_10.jpg

Soha nem felejtem el, amikor ezt a szart először megláttam a neten. Ránéztem a borítóra, és úgy voltam vele, hogy ha ez nem valami kibaszott nagy szemét ausztrál punk, akkor ráharapok az előbőrömre. Szerencsére kibaszott nagy szemét ausztrál punk volt, mert amúgy rohadtul nem tudnék ráharapni az előbőrömre. Mármint, komolyan, fizikai képtelenség, és tuti, hogy csak egy kurva nagyot köhögtem volna az erőlködéstől. Ismerem magam, ahogy a kibaszott nagy szemét ausztrál punkot is. Na, mindegy, kapjátok be, baszott nagy ez, mindhárom számra tombolok, tomboljatok ti is. 

 

Szólj hozzá!
Címkék: punk aussie whipper

A bejegyzés trackback címe:

https://csakbennhajogerendazatto.blog.hu/api/trackback/id/tr9314044426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása